התושב בראש

מטרת תוכנית "התושב בראש" לשנות את תפיסת השירות של התושב מול הרשות. אנו רואים את התושב כמקבל שירות וכלקוח מועדף

מבירוקרטיה לאפליקציה
תוכנית "תושב בראש" תאפשר לאוכלוסיה בעלת זיקה טכנולוגית לקבל מגוון רחב של שירותים מרחוק באמצעות אתר ייעודי, אפליקציה, אזור אישי לכל תושב ופעולות מרובות באופן מקוון.
פעולות מגוונות כגון: הגשת טפסים, קבלת מידעים מהאגפים השונים, רישום, תשלומים ועוד אשר יאפשרו לכם לחסוך זמן יקר, ואת הצורך להגיע לבניין העירייה.
אנו מאמינים כי שימוש נכון בטכנולוגיה, עבור חלק מהתושבים, יכול לייעל את השירות ולהפוך אותו לחווית לקוח טובה.

יחס אישי – כלקוח מועדף
במידה ותרצו להגיע לבניין העירייה לצורך קבלת שירות, העומס מעובדי העירייה ירד משמעותית בשל מעבר חלקי של התושבים לשירות מקוון מרחוק. הזמינות הגבוהה יותר של העובדים תאפשר להם לקבל אתכם בשמחה, לחכות לבואכם בזימון תורים מקוון ולתת לכם שירות כלקוח מועדף.
מדיניות השירות שלנו תכלול משוב שלכם על השירות, תמריצים לעובדים לשפר את השירות בכל העת והרחבת הזמינות שלהם אליכם.

שירות זמין ומקיף בכל שעה
בתוכנית "התושב בראש" אנו רואים בכם כתושבים, גם לקוחות, ולכן נאפשר לכם לקבל שירות במגוון אמצעים ובשעות מרובות יותר. אנו נציע שירות טלפוני הן לבירורים והן לביצוע פעולות, שירות מקוון לביצוע פעולות, איזור אישי לכל תושב באתר העירייה, אפשרות לזמן תורים בטרם קבלת הקהל מגיעה ועמדות סיוע כלליות לניתוב נכון של התורים וייעול השירות.
אנחנו נתאים את עצמנו אליכם, ולא להפך.

שירותים מהותיים, בזמנים קצרים
חלק גדול מההשקעה שלנו בתכנית "התושב בראש" היא הגדלת כח האדם למתן שירותים מהותיים והקמת שירותים ייחודים נוספים כדי לאפשר מתן מענה במסגרת העיר.

שירותים בתחום הטיפול בפרט ובמשפחה (ברווחה, בחינוך ובבריאות) יתאפשרו בזמינות רבה יותר ויעסקו במניעה ופחות ב"כיבוי שרפות".

שינוי סדרי העדיפויות יאפשרו לתושבים שירותים של ייעוץ זוגי ומשפחתי, הדרכה הורית, טיפול בילדים, טיפול בבני נוער ומניעת אלימות, סמים ואלכוהול באופן נגיש וזמין יותר.

ועדי שכונות, בראש הפירמידה
ראש עירייה צריך לדעת בזמן אמת על המתרחש בעיר. הוא עושה זאת בסיורים, בעזרת העובדים ובאמצעים נוספים אך נכון וראוי שיעזר גם בוועדי שכונות.
בשנים האחרונות, מתוך אסטרטגיה שגויה, הוחלט לבטל את תפקידם של וועדי השכונות בחולון, מתוך תפיסת ניהול ריכוזית. אנו רואים כי וועדי השכונות בערים הגדולות מצליחים מאוד ונכונים מאוד.
אנו מאמינים כי אין אדם שמכיר את השכונה טוב יותר ממי שגר בה.
לכן, אנו דוגלים בהחזרת וועדי השכונות, נציגים עירוניים ושותפות הציבור כדי לסייע לשיתוף פעולה פורה ורציף.